Zapisy na szczepienia pod dedykowanym numerem:

736 365 807

Rejestracja poszczególnych grup wiekowych

Rejestracja przebiega zgodnie harmonogramem:
4 maja – roczniki 1988-1989,
5 maja – roczniki 1990-1991,
6 maja – roczniki 1992-1993,
7 maja – roczniki 1994-1996,
8 maja – roczniki 1997-1999,
9 maja – roczniki 2000-2003.

4 maja odbędzie się rejestracja osób w wieku 18-29 lat, które wypełniły formularz dostępny w I kwartale tego roku.

10 maja ruszy rejestracja na szczepienie przeciw Covid-19 dla wszystkich chętnych.

Ważne! Osoby z konkretnych roczników mogą zapisywać  się na szczepienie nie tylko we wskazanych wyżej datach, ale też i w każdym kolejnym dniu.

Jesteś przewlekle chory? Nie zwlekaj i zaszczep się przeciw COVID-19

Chcemy, żeby osoby przewlekle chore, które są najbardziej narażone na ciężki przebieg choroby COVID-19 lub śmierć z jej powodu, były zaszczepione jak najszybciej. Dlatego nie zwlekaj i zaszczep się przeciw COVID-19.

Jeśli jesteś pacjentem:

  • dializowanym z powodu przewlekłej niewydolności nerek,
  • z chorobą nowotworową, u którego po 31.12.2019 r. prowadzono leczenie chemioterapią lub radioterapią,
  • z chorobą nowotworową, ale przed rozpoczęciem leczenia,
  • po przeszczepach komórek, tkanek i narządów, u którego prowadzi się leczenie immunosupresyjne,
  • oczekującym na przeszczep,
  • poddawanym przewlekłej wentylacji mechanicznej,

– możesz się zaszczepić priorytetowo. Kliknij tutaj i dowiedz się, na jakich zasadach odbywa się szczepienie osób przewlekle chorych

Jak się zarejestrować na szczepienie? 

Jeżeli jest już Twój etap rejestracji, masz 4 możliwości zapisu na szczepienie:

  1. Zadzwoń na całodobową i bezpłatną infolinię – 989

Możesz to zrobić sam lub może Cię zapisać ktoś bliski z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL. Numer telefonu komórkowego nie jest wymagany, ale jeśli go podasz, otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób możesz zarejestrować swoich dziadków lub rodziców. Wystarczy, że rozpocznie się etap szczepień i będziesz miał numer PESEL bliskiej osoby.

Podczas rejestracji wybierzesz dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie – jeśli podałeś numer telefonu – otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie.

  1. Zarejestruj się elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na pacjent.gov.pl

Poprzez e-rejestrację możesz zarejestrować się na dwa sposoby – za pomocą Profilu Zaufanego (to pełna rejestracja) i bez użycia Profilu Zaufanego (to szybka ścieżka).

I. Pełna rejestracja z Profilem Zaufanym

Wymaga zalogowania się przez Profil Zaufany. System zaproponuje Ci pięć dostępnych terminów w punktach szczepień, które znajdują się blisko Twojego adresu. Jeśli żaden z proponowanych terminów nie będzie Ci pasował albo będziesz chciał zaszczepić się w innym punkcie, w innym mieście – będzie taka możliwość. Wystarczy, że skorzystasz z dostępnej wyszukiwarki i wskażesz dogodną dla Ciebie datę i lokalizację.

Zaraz po dokonaniu rezerwacji, otrzymasz powiadomienie SMS, a następnie ponownie przypomnimy Ci o szczepieniu dzień przed planowanym terminem.

Jeśli chcesz skorzystać z tego sposobu rejestracji, musisz posiadać Profil Zaufany. Jeżeli go nie masz, skontaktuj się z infolinią NFZ 989, bezpośrednio z wybranym punktem szczepień lub skorzystaj ze wsparcia swojej przychodni, albo skorzystaj z tzw. szybkiej rejestracji.

Kliknij i zarejestruj się

II. Szybka rejestracja bez Profilu Zaufanego

Możesz skorzystać z szybkiej ścieżki rejestracji na szczepienie – bez logowania się przez Profil Zaufany. Wystarczy, że podasz swój numer PESEL, nazwisko i numer telefonu, a zaproponujemy ci termin i miejsce szczepienia.

Wejdź na stronę Zarejestruj się na szczepienie i przejdź na stronę e-rejestracji. Wybierz jedną z dwóch ścieżek: „szybka rejestracja”. Wpisz dane i kliknij „Zarejestruj się”. Otrzymasz wiadomość SMS z kodem. Wpisz kod w okienko, które pojawiło się po kliknięciu Zarejestruj się. Po zapisaniu się na termin szczepienia, otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie z systemu e-zdrowie.

UWAGA! Szybka ścieżka służy tylko do umawiania terminu szczepienia – nie możesz go jednak w ten sposób zmienić lub anulować.

Jeśli dane nie będą się zgadzały, zobaczysz komunikat „Rejestracja nie jest możliwa”. Może się tak zdarzyć jeśli:

  • np. podasz błędnie nazwisko lub PESEL
  • nie masz przy sobie telefonu i nie możesz podać kodu,
  • nie podasz wszystkich potrzebnych danych,
  • nie masz wystawionego e-skierowania.
  1. Skontaktuj się z wybranym punktem szczepień

Jeżeli chcesz zaszczepić się w konkretnym punkcie szczepień – skontaktuj się z nim. Mapa i dane kontaktowe punktów szczepień dostępne są tutaj.

W wybranym przez Ciebie punkcie szczepień nie znalazłeś dogodnego terminu? Zadzwoń na infolinię NFZ pod numer 989. Konsultanci pomogą Ci znaleźć inny punkt szczepień niedaleko Ciebie z terminem, który Ci pasuje.

  1. Wyślij SMS

Wyślij SMS na numer 664 908 556 lub 880 333 333 o treści: SzczepimySie.

Wysyłając SMS pod jeden z wyżej wskazanych numerów (oba numery prowadzą do jednego systemu), połączysz się z systemem, który pokieruje Cię krok po kroku. Najpierw zostaniesz poproszony o przekazanie numeru PESEL, a potem o przesłanie kodu pocztowego. System zaproponuje Ci najbliższy termin na szczepienie w punkcie położonym blisko Twojego miejsca zamieszkania. Jeśli ten termin nie będzie dla Ciebie dogodny, będziesz mógł wybrać inne daty. Po zarejestrowaniu, na dobę przed szczepieniem otrzymasz SMS przypominającego o terminie i miejscu wizyty.

Ważne! Jeżeli w systemie rejestracji nie będzie wolnego terminu, do wszystkich osób, które wyślą SMS oddzwoni infolinia w chwili uruchomienia nowych terminów szczepień. 

Sprawdź szczegóły dotyczące rejestracji przez SMS – kliknij.

szczepionka jest dobrowolna
szczepimy się